Menu

Veel gestelde vragen (FAQ)

Img5

Veel gestelde vragen (FAQ)

V: Waar kan ik R82-producten krijgen?

A: Dat kan bij elke dealer. Zie hier voor een overzicht van onze dealers.


V: Worden de producten van R82 vergoed?

A: Veel producten van R82 worden vergoed door het RIZIV, VAPH en AWIPH.


V: De Panda Easyfit autostoel maakt gebruik van de isofix bevestiging in de auto. Heeft mijn auto Isofix?

A: Vanaf februari 2011 zijn alle nieuwe auto’s uitgerust met Isofix. Voor auto’s geproduceerd voor 2011 hebben wij een overzicht samengesteld.


V: Is mijn hulpmiddel veilig te vervoeren in de taxi?

A: De meeste producten van ons zijn veilig te vervoeren in de taxi wanneer uitgerust met een taxi fixatiesysteem. U vindt een overzicht hiervan op onze website.


V: Ik wil graag contact opnemen met één van jullie medewerkers. Wat zijn hun contactgegevens?

A: Op onze website vindt u een overzicht van onze medewerkers met bijbehorende contactinformatie.


V: Ik ben de gebruiksaanwijzing kwijt van mijn hulpmiddel. Kan ik een nieuwe ontvangen?

A: Al onze gebruiksaanwijzingen zijn te downloaden vanaf onze website. Kijk hier voor een overzicht.


V: Mijn voorziening functioneert niet goed meer. Met wie moet ik contact opnemen?

A: U kunt het best contact opnemen bij de dealer welke de voorziening geleverd heeft. Zij hebben een service afdeling die u zo spoedig mogelijk zullen helpen.


V: Kan ik als particulier bij R82 producten aanschaffen.

A: Nee, R82 levert uitsluitend via zijn dealers. Zie hier voor een overzicht van onze dealers.

 

 

AkkoordDeze website maakt gebruik van cookies. U geeft, door gebruik te blijven maken van deze website aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies op deze website

Lees meer over ons cookiebeleid